Sunday, October 25, 2009

En titt framåt

Jag ställde in min tid på Big Ben i Stockholm och har inte fler tider inplanerade annat än de uppenbara, Glatt Humör i Värnamo of course. Jag funderar på att försöka få in några fler tider på stand up-klubbar men också vilka av mina gerilla-spotar jag skall lägga krut på. Jag har trackaserat Sunkträsket och Gislaveds Öppna scen så till den grad att det räcker fram till våren. Skall kanske utveckla mina andra möjligheter nu. Jag skriver mer om det senare. Kanske en kul kväll med grannarna till att börja med.

Jag skulle vilja ha en tid på Big Ben i februari så att jag iaf återkommer till den scen jag började på ett år tidigare. Men hur ser det ut med andra möjligheter? Ingen aning. Jag skulle vilja köra mer på scener i Göteborgstrakten nu. De ligger närmre för mig och jag vet att det finns fredags-tider där...

Börja ragga privat-gig är ju en möjlighet jag har nu. Jag skall ringa ett samtal imorgon i det ärendet. Bara för att ha föresatt mig något som jag kan genomföra och utvärdera. Borde ringa och kolla läget med den grupp som hyrde in mig i oktober och kolla vad de tyckte om det.

Hur som helst, jag säljer mig inte genom att sitta tyst hemma och vänta. Annars så tror jag att den här pausen behövs för mig just nu. Utveckla någon annan del av mitt liv lite.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home