Friday, October 02, 2009

PR-kontrollen lyser blå!

Vi, jag och Scandic i Värnamo, är rätt överens om att marknadsföringen är som den skall inför onsdagen. Flygblad hänger ute på Scandic och de kommer gå runt för att dela ut dem till butikerna, caféerna och frisörerna i centrum.

En annons gick ut förra veckan i Finnveden och nästa annons kommer på onsdag. Planerat av L på Scandic. Kostnadseffektivast så tror jag med.

I veckans nummer av VN Fredag hade S gjort en intervju med Fredrik Andersson, vår headliner på onsdag. S hade sagt till mig redan innan att jag skulle tipsa henne inför klubbkvällarna om namnen så hon skulle kunna göra något om det. Nu hann jag inte ens tipsa henne utan hon hade redan varit i kontakt med Fredrik innan jag ens ringt honom om upplägget inför onsdagen... Försigkommen söt tjej det där. :)

Imorgon går jag runt i Gislaved och delar ut flygblad till deras Caféer, frisörer och butiker. Kommer sätta upp några på någon anslagstavla också. Jag kommer stå på gatan och samla in frågor från förbipasserande. Det skall vara till onsdagen.... Ni som kommer får se till vad.

Frågan är om jag skall köra förbi Reftele, Smålandsstenar och Gnosjö också? Ja... det kanske.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home