Saturday, October 03, 2009

Duktigt jobbat? Får vi se...

Jag har varit i Gislaved och satt upp flygblad på en centralt placerad affischtavla. Sedan gick jag runt bland butikerna och caféerna och gav dem flygblad "Som de kunde sätta upp i personalrummet". I en del fall så hamnade den direkt på entrédörren.... Så vackert det blev.

Jag stog lugnt i kö som vilken kund som helst och några gånger så hittade jag också något jag behövde så att det inte enbart var att jag skyfflade på dem ett flygblad. Jag satsade också på att vara avslappnad lugn och trevlig. Inte en tillstymmelse till stress.. Varför? Jo, jag har själv varit med om hur någon velat sprida sitt flygblad på detta vis och hetsat in i butiken, ibland sprungit förbi kön, slängt över flygbladet till personalen och mumlat något för att sedan springa därifrån. De lämnar stället med en stress som hänger kvar och smutsar ner flygbladet.

I Anderstorp upprepade jag det hela och körde även förbi reftele. I mindre skala då det inte finns så många affärer och affischtavlor i dessa samhällen.

Nu funderar jag på att slänga upp de passande busstiderna på hemsidan.... men nu..................................... vila

0 Comments:

Post a Comment

<< Home