Thursday, June 16, 2005

brainstorm

Har suttit och spottat fram lite förslag till Dandellions namn. Kanske passar någon av dessa som namn/domän för en webbplats med sjuk humor:
rabies.net
shavedhamster.net
fagpuppy.net
lespiandogs.net
dikedog.net
damien.
terroristerband.net
petdingo.net
kisspaus.net
fyllesnack.net
kissupproret.net
hundupproret.net
punghamster
paladium
klittmyra
slamsug.net
pastapiller
rumpfixering.net
finsmisk.net
fulokul
fyllovapnet
penvapnet
ritvapnet
tecknartrupperna
satirtrupperna
stormtrupp
dask
klokburk
kulburk
udda.net
byfolk
flukta

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Det här var jättesvårt.. men efter några långa sekunder av tänkande tror jag att jag röster på hm.. byfolk .. förmodligen tycker jag annorlunda om en timme. Stormtrupp skulle jag däremot inte använda, åtminstone jag tänker på helt andra hemsidor då.

10:25 AM  

Post a Comment

<< Home