Sunday, June 05, 2005

Kodnamnet är viktigast...

Nu blir det av. Jag skall starta en mediakanal för mina små sjuka utbrott av humor. Det handlar om skämteckningar, berättelser och artiklar som inte kan finna en naturlig tillvaro i huvudströmsmedian. Kanske som samlingsutgåva i ett senare skede, den som inte tråkar/skrattar ihjäl sig får se.

Ännu har jag inget namn att samla det hela under och som de flesta säkert förstår så handlar det om en online-publicering av materialet, så jag vill gärna ha ett namn som gör sig bra som www.namnet.se. Framför allt så skall det vara lätt att komma ihåg. Därför har jag gjort det som är det viktigaste i varje projekt. Get det ett kodnamn.

Därför är det med glädje som jag för er alla ( Mernil och någon till) presenterar projektet med kodnamnet Dandellion.

Ett barn är fött i denna stad, tralla-la :-D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home