Friday, May 27, 2005

Det är inte vad som sägs...

I dag frågade jag min närmsta medarbetare om jag varit elak någon gång under dagen. När svaret blev negativt så började jag oroa mig för att jag helt plötsligt skulle ha blivit en harmonisk, lycklig medmänniska, eller sjuk på annat vis. Han började dock påstå att han varit med så länge att han nu filtrerade bort allt skit som kom från mig. Detta kunde jag dock inte finna mig i så jag sa:
-Säg som det är, du är halvdöv din jäkel.
Obetänksamt svarade han nej på den frågan och jag kunde triumferat utbrista:
-AHA!
Detta med ett finger pekandes på min medarbetare.
Triumfens ögonblick var dock snabbt över. Nu måste jag allvarligt börja fundera på om jag börjar bli lugn, harmonisk och snäll. :-D

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag har inget att skriva..dock är det kul att du är ute i bloggosvären! :) I framtiden ska det bli mig ett sant nöje att slå ner på dina eventuelle haha.. :)

5:33 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jaja.. du länkar ju till mig..så jag får väl länka till dig..

5:44 PM  
Anonymous Anonymous said...

Jaja.. du länkar ju till mig..så jag får väl länka till dig.Gör mig inte besviken ;) .. men det tror jag inte.. du har ju en viss form av humor :)

5:47 PM  

Post a Comment

<< Home