Monday, July 12, 2010

Flyttar snart

Ligger och nästan flyter i svett i min etta. Omgiven av mina tre katter, min flickvän Sofia och hennes två katter. Hur var det nu? Jo!

Den 1/8 flyttar vi in i en gemensam tvåa. Flytten blir bara ca 40 meter fågelvägen för min del. Vi får 55 KvM och en liten balkong. Tre stoora fönster att driva upp blommor i och ett kök som rymmer oss alla på en gång. Katterna ser det naturligtvis som att vi får tre stoora fönster att riva ner blomkrukor ifrån...

Vi utväxlar just nu fångar, dvs jämkar möblemanget så att båda blir nöjda.

Undrar just om någon av oss kommer bli av med sin gamla lgh innan uppsägningstidens slut. Min etta är inte direkt eftertraktad och Sofias tvåa ligger på ett kommunalt bolag... Ja och i ett område som inte är hett direkt.

Kattungarna fick just spö av Sofias gamm-katta. :)

Vi hörs...
/Crazy Cat Couple

0 Comments:

Post a Comment

<< Home