Monday, May 24, 2010

För över ett år sedan - Min andra gång på scen.

Jag har ett dåligt videoklipp ute på Youtube. Det visar den andra gången jag var på scen. Ljudet är kass, men det får man leva med... :)

Vilken dag det var för övrigt. Jag hade lånat en videokamera och när jag kom till Värnamo så kom jag på att jag glömt den hemma så jag fick köra hem igen och tog då sen vägen över halmstad till Skåne - Höganäs. När jag körde så rådde det ett inre kaos på grund av något trassel med relationer osv...

Men till scenen kom jag och gjorde det jag skulle.



Orsaken till att jag lägger ut det här igen är att jag har ett nytt videoklipp som prestationsmässigt ligger på samma nivå som detta. Det är videoupptagingen från första gången jag körde stand up på engelska. Översättning av materialet hade dragit ut på tiden så repetetionerna blev lidande vilket ledde till otydligt uttal osv.... Jag ska kolla igenom filen och se om jag kan klippa ut något av värde att dela med mig av.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home